Sunday, May 11, 2008

Happy Mother's Day

HAPPY MOTHER'S DAY!
I wish all of the mothers have a happy and wonderful day.

妈,母亲节快乐!

妈妈在我心目中就像是一颗闪亮的星一直在旁陪伴着我,指导我让我可以在人生的道路上更加茁壮成长。
每当想起妈妈时,我就会冥想到她那拿手的厨艺致以让我垂涎三尺。我想许多孩子都会喜欢妈妈亲手煮的美食吧!

好好吃喔。。。
This is my favorite food that cooked by my mum. Yummy yummy....Asam prawn & ladyfinger.


Sweet & sour fish is very colourful and tasty.

No comments: